Liga Oranje VI die dit seizoen heeft plaatsgevonden in de Verenigde Staten, is alweer ten einde. Voor ons wordt het dus tijd om alvast verder te gaan kijken naar het volgende seizoen. Eerst zal ik even kort laten zien hoe het is geëindigd.
De eindstand:

De managerlijst:

De prijzenverdeling:
Seizoen 6 -
Verenigde Staten
New York Red Bulls - Glenn_121
Los Angeles Galaxy - Bassie-1441Aanstaande zaterdag 5 mei 2012 begint het volgende seizoen. We hopen dan weer een leuk seizoen te gaan starten, met een volle competitie. Het seizoen zal gaan plaatsvinden in België, hieronder zal ik alle informatie plaatsen die jullie nodig zullen hebben tijdens de competitie.
De crew heeft ook dit seizoen weer voorrang gekregen, aangezien jullie allemaal vrijwillig mogen meedoen, terwijl zij allemaal moeten meedoen. Niet alle teams zijn dus nog vrij dit seizoen. Hieronder zal ik de lijst laten zien van welke teams er zijn met de bijbehorende informatie hiervan, en welke teams al bezet zijn en door wie.
Nogmaals: dit seizoen zal plaats gaan vinden in België.

Belangrijke informatie
Liga Oranje is bedoelt als een competitie van een behoorlijk niveau. Daarom willen wij graag actieve leden, met enige ervaring aantrekken. Onervaren managers die bij enige tegenslag al ontslag nemen worden dus niet gewaardeerd. Om ontslag te voorkomen hebben wij de regel ingesteld, dat je bij ontslag, niet meer wordt toegelaten in hierop volgende seizoenen, tenzij hiervoor van tevoren een uitzonderlijke reden is aangegeven.
Competitiegegevens
Start competitie: Zaterdag 5 mei 2012
Server: Dirk
Land: België
Competitie naam: Liga Oranje
Competitie nummer: 6050943
Moderator: johnmichel
Ik hoop veel managers terug te zien volgend seizoen!
Met vriendelijke groet,
Wessel Smit.